Hopp til hovedmenyen på siden Hopp til hovedinnholdet på siden

Bestilling av situasjonskartpakken til bruk i byggesøknader

Hvordan bestiller jeg?
Tromsø kommune har tatt i bruk en automatisert løsning for situasjonskartpakken som brukes til byggesøknader. Det betyr at situasjonskartpakken blir produsert maskinelt og levert til deg i løpet av 15-20 minutter etter bestilling. Bestilling av kartpakken må gjøres gjennom nettbutikken til Ambita infoland som er en selvbetjent løsning, åpen 24 timer i døgnet alle dager i året.

Situasjonskartpakken bestilles via Infoland

Slik søker du opp rett eiendom i Infoland

1. Søk opp eiendommen
2. Velg "vis produkter" og du får listet opp alle eiendomsprodukter som kan bestilles
3. I listen finner du situasjonskartpakken. Etter valgt produkt vil den bli lagt i handlekurven
4. I handlekurven bekrefter du bestillingen og betaler
5. Du må oppgi epostadresse når du bestiller
5. Betaling skjer ved bruk av kredittkort