Foredrag med Tom Lien fra Lien økologiske urtegård

- Legg til i kalender2023-06-01 16:00:002023-06-01 17:00:00Title DYRK Tromsø og Tromsø bibliotek og byarkiv ønsker velkommen til foredrag med Tom Lien. Hovedbiblioteket, plan 2Tromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Tom driver Lien økologiske urtegård på Samuelsberg i Kåfjord, her har han et rikt mangfold av kulturplanter fra hele verden. Foredraget gir et innblikk i økologiske dyrkemetoder og prinsipper, samt tradisjonell og moderne bruk av planter i mat, kosmetikk og medisin.

Tom er en fantastisk formidler og han forteller med en entusiasme som vil få frem grønne fingre hos selv de mest asfaltelskende blant oss.

Dato

Hovedbiblioteket, plan 2