Redesign-workshop for barn

- Legg til i kalender2023-09-06 15:00:002023-09-06 16:30:00Title Wibke Buch fra Litt Grønnere kommer til Tromsø bibliotek for redesign-workshop for barn! Hovedbiblioteket, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Med noen enkle grep forvandler vi gamle dongeribukser til fine vesker! Vi stiller med gamle dongeribukser, men tar gjerne med du også hvis du har! Ingen påmelding og ingen forkunnskap nødvendig, alle er velkommen! Drop inn.
Om kursholderen Wibke:

Wibke har helt siden tenårene vært opptatt av miljø, miljøvennlige valg i hverdagen og det å ta vare på ressurser. I tillegg er Wibke løsningsorientert og liker å være kreativ. Denne kombinasjonen har ført henne til å grunnlegge bedriften Litt Grønnere, en grønnere livstil og hennes bidrag til å gjøre verden litt grønnere.

Aktivitetsklubben er gratis og er et samarbeid mellom Tromsø bibliotek og byarkiv, Røde Kors og Vitensenteret, og har aktiviteter hver onsdag fra kl. 17.00 til 18.30.

Dersom du har spørsmål om tilbudet, kontakt bibliotekar Vanessa Brall på vanessa.brall@tromso.kommune.no.

Hovedbiblioteket, barneavdelingen