Sommerles-bokfest!

- Legg til i kalender2023-09-16 10:00:002023-09-16 11:00:00Title Vi feirer Sommerles og alle barna som har deltatt og lest til sammen over en million sider! Hovedbiblioteket, barneavdelingaTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Det blir bokfest på barneavdelinga på hovedbiblioteket. Vi får besøk av forfatteren Mari Moen Holsve som er skaperen av Asbjørn og Astrid og sommelesfortellingen og trekker av premier. Premier er sponset av Fjellheisen, Aurora Kino Fokus, ARK, Nordnorsk Vitensenter og Elkjøp.Gratis. Ingen påmelding. Vi gleder oss til å se deg!

OM SOMMERLES
Sommerles er årets gøyeste lesekampanje! Les så mye du orker, samtidig som du samler XP (poeng), troféer og premier. Stikk innom biblioteket, lån med deg bøker og hent kodeord og premier. Husk å registrere alt du leser - hver eneste side teller! Du kan melde deg på når som helst og registrere alt du leser innen 31. august.

Dato

Hovedbiblioteket, barneavdelinga