150 år - Stofftrykk-verksted for barn og ungdom

- Legg til i kalender2021-10-08 07:00:002021-10-08 13:00:00Title Ved bibliotekene vil vi torsdag og fredag ha stofftrykking. Barn og unge får trykke sitt eget motiv på en tøypose. Biblioteket stiller med utstyr for trykking, men dersom dere har et plagg dere ønsker å få påtrykt et mønster er det bare å bringe det med. Kroken bibliotek og Tromsdalen bibliotekTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Denne aktiviteten vil pågå ved bibliotekene i Kroken og Tromsdalen fredag kl. 09.00 - 15.00.

Ved påmelding, angi hvilket tidspunkt dere ønsker å melde dere på (Tromsdalen og Kroken kl 09.15, 10.45, 12.15 og 13.45).

Påmelding
Kroken: iselin.selnes.toresen@tromso.kommune.no