Eventyrstund med Mio&Tino

- Legg til i kalender2021-11-19 10:00:002021-11-19 11:00:00Title Hovedbibliotek, barneavdelingenTromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Dronningene fra Sørvestlandet gjentar fjorårets eventyrstund for de minste i forbindelse med Arctic Pride 2020. Mio & Tino er to dragartister som sammen driver Amore entertainment og har gjort stor suksess med sin varierte underholdning for både store og små. Stavanger og Kristiansand Pride har jobbet tett med disse i flere år, og har hatt positiv respons med å ha eventyrstund og underholdning for de minste (og nysgjerrige voksne).

Tino jobber som barnehagelærer i barnehage på en øygruppe i Stavanger og har mange års erfaring med barn i alle aldre. Mio har bakgrunn som lærer i grunnskolen, og arbeider i dag som frisør/ stylist og har over 20 års erfaring som dragartist. Sammen startet drag duoen Amore Entertainment i 2016, og har siden det reist landet rundt og spredt kunnskap og glede.

Arrangør: Arctic Pride
Sted: Tromsø Bibliotek og byarkiv, Grønnegata 94