Pop-up foredrag med Vetle Lid Larssen

- Legg til i kalender2021-11-20 12:00:002021-11-20 13:00:00Title Vetle Lid Larssen er aktuell med boka Lucias siste reise, som har fått strålende mottagelse med blant annet terningkast fem i både VG og Dagbladet! Hovedbiblioteket, plan 2Tromsø kommune postmottak@tromso.kommune.noEurope/Oslopublic

Vetle har brukt fem år på den historiske researchen til romanen Lucias siste reise. I tillegg til at han er en av landets beste foredragsholdere, har han denne gangen med seg et eventyrlig foredrag: På 50 minutter forteller han den absurde og brutale historien om da Harald Hardråde og 500 nordmenn kidnappet Sankta Lucia fra Sicilia og sendte henne ut på en reise gjennom historien.Det blir anledning til spørsmål og boksignering etter foredraget.

Norli Bokhuset selger bøker etter foredraget.

Dato

Hovedbiblioteket, plan 2