Vi tilbyr salgsplass for matvogn i Bukta

Tromsø kommune lyser ut en salgsplass for matvogn i Telegrafbukta sommeren 2022.

Bilde av Telegrafbukta en sommerdag

Siste oppdatering 08. feb 2024, kl. 8:48

Publisert 11. jun 2021

Vi har en plass for utleie for større salgsvogner.

Mai til september

Vi leier ut plassen fra mai til september, og du betaler kun for de dagene du bruker salgsplassen. 200 kroner pr dag. Strøm kommer i tillegg basert på målt forbruk. Åpningstiden for salgsvognene vil være innenfor tidsrommet klokken 08:00-22:00 hver dag.

Plassen er på grusplassen øst for sandvolleyballbanen og det er kjørevei helt inn.

For å gi et godt tilbud til publikum i Telegrafbukta vil vi på bakgrunn av søknad som beskriver hva som skal selges, periode for salg, åpningstider, erfaring fra tidligere salgsvirksomhet og vurdering av helhetlig konsept velge ut en aktør som tilbys plassen.

For å sikre et minimum av åpningstid skal salgsvognen holdes åpen i snitt to dager pr uke i perioden det søkes om.

Søknadsfrist 28. april

Salgsvognen må ut av Telegrafbukta om natten. Du må ha en nettside, facebookside eller lignende hvor publikum kan finne informasjon om tilbudet og når salgsvognen er åpen.

Du må holde det ryddig rundt salgsvognen og ta ansvar for eget søppel. Du er selv ansvarlig for å innhente alle offentlige godkjenninger for salg og servering.

Er du interessert? Søknadsfrist 28. april 2022 kl 15:00. Send søknad eller spørsmål til torg.arrangement@tromso.kommune.no. Husk at skatteattest må leveres med søknaden.

Tilgjengelig strøm

Salgsplassen har tilgjengelig følgende strømuttak.

• 1 stk tre-fase 230V / 32A-uttak
  • 1 stk tre-fase 230V / 16A-uttak
  • 3 stk to-fase 230V / 16A-uttak (vanlig Schuko-kontakt)